Оплату в інтернет-магазині Oliver можна здійснити одним із вказаних нижче способів:
Зручна та швидка оплата товарів на картку продавця за допомогою сервісу Приват24, терміналу чи у відділенні Приват Банку.
2. За допомогою карти VISA чи MasterCard через платіжну систему на сайті інтернет-магазину Oliver.
Миттєва оплата товару через платіжну систему, інтегровану на сторінці з оплатою.
3. У інший спосіб, погоджений між продавцем і покупцем.
Покупець та продавець можуть домовитися про інші способи оплати, зокрема, банківський чи поштовий переказ, післяплату в момент отримання товару у відділенні поштової компанії, списання вартості товару з авансового платежу тощо.
Доставка товару здійснюється будь-якою зручною для Вас службою доставки
Вартість доставки залежить від розмірів і ваги товару й визначається компанією, що надає послуги доставки. Покупець оплачує вартість доставки в момент отримання товару у відділенні компанії перевізника чи вручення товару представником кур’єрської служби.
Після оплати товару продавець зв’язується з покупцем та узгоджує з ним спосіб і населений пункт доставки, за умови, що покупцем не були залишені відповідні дані під час оформлення замовлення.
Після відправлення товару продавець повідомляє покупцеві номер товарно-транспортної накладної. Для отримання товару у відділені поштової компанії покупець повинен вказати номер товарно-транспортної накладної та пред’явити документ, що засвічує особу отримувача.
Відправлення товару відбувається протягом 2-3 робочих днів залежно від наявності товару на складі.
Термін доставки залежить від графіку і умов надання послуг обраної поштової компанії й може складати від одного до семи робочих днів.
Доставка здійснюється по всій території України, крім тимчасово окупованих районів Донецької та
Луганської областей і Автономної республіки Крим.
Доставка товару за межі України відбувається у виняткових випадках після попереднього узгодження відповідних умов.
У разі неотримання покупцем оплаченого товару протягом п’яти робочих днів з моменту його надходження у відділення поштової компанії, за зберігання товару може стягуватися додаткова плата відповідно до умов поштової компанії.
У випадку виявлення дефекту товару під час його огляду у відділенні поштової компанії покупець має право відмовитися від отримання товару й ініціювати його повернення продавцю.